- Նախադասությունների ճիշտ հաջորդականությունը գրի՛ր և տեքտը վերականգնի՛ր:
Քաղցած աղվեսը կախ ընկած ողկույզներով խաղողի վազ տեսավ:Նա ցանկացավ դունչը հասցնել խաղողին, բայց չկարողացավ:Հեռանալիս ինքն իրեն ասաց. «Ոչի՜նչ, դեռ խակ է»: Ուժ ու կարողություն չունենալու պատճառով հաջողության չեն հասնում, մեղքը գցում են պայմանների վրա: Որոշ մարդիկ էլ այդպիսին են:
2. Գրավոր պատմի՛ր՝ տրված բառերն ի՞նչ են նշանակում:
Գիրք-ինֆորմացիայի աղբյուր է:
դիմակ-ծիծաղալու դիմակ,երկերեսանի
ընկույզ-պտուղ
Կենսաբանորեն երեխա է համարվում ծնունդից մինչև սեռական հասունացման տարիքն ընկած մարդը[1][2]։ Իրավական սահմանմամբ երեխան հինականում վերաբերում է անչափահասներին, կամ մեծամասնության տարիքից ավելի երիտասարդներին
Դերասանն անձ է, ով խաղում է դրամատիկական կամ կատակերգական ստեղծագործություններում և աշխատում է կինոյում, թատրոնում, հեռուստատեսությունում, ռադիոյում կամ այլ նման հաստատություններում։
Ժպիտ-դեմքի մկանների արտահայտիչ շարժում (շրթունքներ, այտեր, աչքեր), որը ցույց է տալիս ծիծաղելու ցանկություն կամ արտահայտում է հաճույք և ողջույն։
3. Ինչպիսի՞ հարցին պատասխանող ընդգծված բառերը տեքստից հանի՛ր:
Ասում են, թե դաժան կոկորդիլոսն իր խեղճ զոհին ուտելուց հետո իսկական արցունքներ է թափում: Ի՞նչ է. վայրենի կոկորդիլոսը թշվառ զոհին խղճո՞ւմ Է: Գիտակ մարդիկ ասում են. որ կերածը մարսելու ժամանակ նրա օրգանիզմում ուրիշ գեղձեր էլ են գրգռվում, որից և աչքերից թափվող արցունքանման հեղուկ է աոաջանում: Այդ սուտ, կեղծավոր լացը նկատի ունեն. երբ մեկի մասին ասում են, թե՝ «կոկորդիլոսի արցունք Է թափում»:
դաժան, վայրենի,թշվառ,գիտակ,արցունքանման, սուտ, կեղծավոր
դաժան, վայրենի,թշվառ,գիտակ,արցունքանման, սուտ, կեղծավոր
No comments:
Post a Comment